کد خبر: 1225880
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
ستاد اجرایی فرمان امام در سه شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده است و تا زمانی که نیاز باشد در این مناطق می‌ماند. 

جوان آنلاین: به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد. 
در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد. 
محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و براساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی از سوی مسئولان استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد. 
این مسئول تأکید کرد: در کنار تأمین وسایل مورد نیاز سیل‌زدگان، به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰هزار بطری آب معدنی بزرگ در نقاط مختلف توزیع شده است. همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم از سوی قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است. 
ترکمانه گفت: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت. 
وی با بیان اینکه تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل‌زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان امدادرسانی شده است، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در سه شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده است و تا زمانی که نیاز باشد در این مناطق می‌ماند. 
ترکمانه عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل‌زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند که این موضوع کار امدادرسانی را به سیل‌زدگان راحت کرده است. 
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات‌رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل‌زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل‌زده، بسته‌های اسباب‌بازی توزیع می‌کنند. 
وی عنوان کرد: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز در کنار مردم این منطقه هستند و خسارت مردم، به ویژه در مناطق محروم که دام و لوازم‌خانگی آن‌ها از بین رفته، جبران‌خواهد شد. 
ترکمانه اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد منازل روستایی مناطق سیل‌زده را بیمه کنیم تا در شرایط بحران و سیل این مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند. 
گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و از سوی گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار